Дата: 29-11-16 11:58

Авіаційний комітет при ТППУ обговорив проблеми лібералізації доступу до ринку надання авіаційних послуг

25 листопада 2016 року відбулося засідання Авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України (ТППУ) з питань лібералізації доступу до ринку послуг з наземного обслуговування в аеропортах.

Путешествуйте авиалиниями

Нагадаємо, що до складу комітету входять керівники авіаційних підприємств та компаній, в тому числі ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль", авіакомпаній МАУ та Азур Ейр Україна, хендлінгових та кейтерінгових компаній, Всеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури, Українська авіатранспортна асоціація та інші. У вищезгаданому обговоренні також взяли участь представники  Антимонопольного комітету України, Комітету ТППУ з питань конкуренції, аеропортів: Київ (Жуляни), а також делегати від повітряних гаваней Одеси та Харкова. Також на засідання були запрошені представники Державної авіаційної служби України та Асоціації аеропортів України.

У ході засідання голова Авіаційного комітету Євгеній Дихне повідомив про необхідність вдосконалення існуючої Державної цільової програми розвитку аеропортів до 2023 року. За словами Голови, на сьогодні триває збір пропозицій від всіх зацікавлених сторін на основі якого буде підготовлене відповідне звернення до КМУ. Тему недоліків дійсної програми розвитку аеропортів було обговорено на минулому засіданні Комітету. Тоді ж члени Комітету прийняли прийняте рішення щодо розробки проекту пропозицій з вдосконалення програми.

Ще однією темою для обговорення членами Комітету став запропонований Державною авіаційною службою України проект Авіаційних правил України "Доступ на ринок послуг з наземного обслуговування в аеропортах". Всім учасникам, запрошеним експертам та гостям було надано можливість висловити особисті позиції стосовно зазначеного документу.

Член комітету, юрист та керуючий партнер "ECOVIS Бондар та Бондар", Олег Бондар запропонував для обговорення свій, альтернативний проект правил. Документ, зокрема, передбачав такі пропозиції як застосування перехідного періоду для запровадження нового механізму регулювання ринку, а також введення мінімальних показників діяльності при яких дані правила застосовуються. Дані критерії є важливим для регіональних аеропортів, вважає юрист.

В результаті обговорення, учасниками було вирішено створити робочу групу, що в тижневий строк доопрацює проект правил на базі запропонованого альтернативного проекту Авіаційних правил. Проект запропонований Державною авіаційною службою було визнано таким, що не відповідає інтересам розвитку авіаційної галузі.

Авіаційний комітет виступає майданчиком для обговорення нагальних проблем авіаційної галузі та пропонує шляхи щодо їхнього вирішення. До участі в комітеті регулярно залучаються профільні експерти і запрошуються нові учасники.

Прес-служба аеропорту "Бориспіль"


Джерело інформації: Український Авіаційний Портал

Подiлитись посиланням:  
 Tweet



Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.aviation.com.ua
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті.