Дата: 02-06-17 13:56

Відкритий лист Всеукраїнської профспілки пілотів до Прем’єр-міністру України щодо спрощення порядку впровадження актів законодавства ЄС (у сфері авіації)

Відкритий лист
про спрощення порядку впровадження актів законодавства ЄС (у сфері авіації) 

від «01» червня 2017 року 

                                 Прем’єр-міністру України
Гройсману В.Б.

Шановний Володимире Борисовичу!

31 травня 2017 р. у ході засідання Уряду Вами було публічно заявлено про вимогу від усіх міністерств забезпечити якнайшвидше виконання умов Угоди про асоціацію із Європейським Союзом (ЄС) і наголошено на персональній відповідальності міністрів за виконання євроінтеграційних заходів.

Парафована Угода про Спільний авіаційний простір (САП) є частиною Угоди про асоціацію із ЄС, вона містить 65 актів законодавства ЄС, що підлягають інкорпоруванню в законодавство України.

Яскравим прикладом того, як бюрократи блокують євроінтеграцію є План пріоритетних дій Уряду на 2016 р., затверджений Розпорядженням КМУ від 27.05.16 № 418 (в частині приєднання України до Європейського авіаційного простору). Згідно з цим Планом (с.191) впровадження актів законодавства ЄС в Україні ставиться в залежність від підписання Угоди про САП. Розпорядження КМУ створило додаткові бюрократичні перешкоди для впровадження актів законодавства ЄС (можливість чиновників нічого не робити) до моменту підписання Угоди про САП. Ситуація в 2017 р. не змінилась.

Ще одним яскравим та неостаннім прикладом «євроінтеграції» в сфері авіації є застаріле, але чинне «Наставление по производству полетов в гражданской авиации СССР (НПП ГА-85), утвержденное Приказом Министерства гражданской авиации СССР № 77 от 08.04.85».

Найважливіше є те, що на сьогодні є всі можливості для впровадження у вигляді оригіналу регламентів ЄС, які закріплені у додатках до парафованої Угоди про САП. Існують приклади того,     як можна здійснити адаптацію законодавства України до законодавства ЄС в сфері авіаційного транспорту щонайшвидше та без додаткового витрачання бюджетних коштів та коштів, які виділяються ЄС. Так, накази Державіаслужби України № 223 від 27.03.2006 р. та № 137                        від 21.02.2006 р. не містять жодних додатків, дозволяють застосовувати європейські документи у вигляді оригіналу. До того ж, у 2011 р. був прийнятий Повітряний кодекс України, в якому на законодавчому рівні було уповноважено Державіаслужбу України приймати авіаційні правила відповідно до структури документів ЄС (ст. 11). Однак Державіаслужба, не вказуючи причин, офіційно повідомила Всеукраїнську профспілку пілотів (лист № 1.16-3256-17 від 06.04.2017 р.), що не може впроваджувати регламенти ЄС у вигляді оригіналу, незважаючи на вищезазначені приклади.

Ми вже кілька років пропонуємо застосувати вищезазначені прецеденти для спрощення введення в дію актів законодавства ЄС. Це дозволить економити державні кошти на розроблення національних норм та використовувати кошти, що виділені ЄС, на навчання працівників державних органів влади щодо застосування актів законодавства ЄС на практиці.

Така ситуація беззаперечно потребує Вашого втручання та «тахікардії» для чиновників Державіаслужби та Мінінфраструктури. Дуже сподіваємось, що наш лист буде розглянуто Вами належним чином та не буде передоручено тим, хто блокує введення в дію актів законодавства ЄС.

З повагою,
Голова Всеукраїнської профспілки пілотів,
Командир ПС Боїнг-737                                                                                О.М. Полянський

Посилання:


Источник информации: Украинский Авиационный Портал

Поделиться ссылкой:  
 Tweet



Перепечатка материалов разрешается только при наличии гиперссылки на www.aviation.com.ua
Перепечатка, копирование, воспроизведение или иное использование материалов, в которых содержится ссылка на агентства УНИАН, Iнтерфакс-Україна, строго запрещено