Дата: 07-12-17 16:56

"Антонов" на 26% збільшив обсяг авіаперевезень, позбувшись "кабального" договору з росіянами

ДП "Антонов", що входить до складу ДК «УкрОборонПром», за першими підсумками 2017 року збільшив обсяг комерційних авіаперевезень на 26% у порівнянні із 2016 роком. Загальний наліт за 11 місяців цього року становив вже 4 823,1 годин, в той час, коли за весь 2016 цей показник був на рівні 3 831,9 годин.

А за останні три місяці "Антонов" налітав 2120 годин, в той час, коли російська "Волга−Днепр", яка має більшу кількість літаків, − 1786. Тобто, українськими літаками було перевезено більше вантажів, отримано більше прибутку та сплачено більше податків в українські бюджети всіх рівнів.

Це стало можливим завдяки припиненню співпраці у цій галузі з російською компанією "Волга−Днепр", яка з 2006 року користуючись умовами "кабального" договору з "Антоновим", була монополістом на ринку авіаперевезень літаками Ан−124 "Руслан".

За цим договором російська "Волга−Днепр" здійснювала весь логістичний менеджмент, розпоряджаючись літаками "Антонова" та самостійно, на свій розсуд, розподіляла прибуток, валова частина якого залишалась в Росії.

Але наприкінці 2016 року "Антонов" реалізував програму припинення такої "співпраці". Для цього були задіяні компанії Antonov Salis Gmbh, для реалізації участі української компанії у програмі НАТО − SALIS та Dreamlifts LTD, для забезпечення логістичного супроводу комерційних перевезень.

Враховуючи тендерні умови НАТО для заключення контракту на перевезення по програмі SALIS, "Антонов" створило Antonov Salis gmbh, яка входить у його структуру.

При цьому, юридичний механізм створення Antonov Salis gmbh в інтересах забезпечення участі ДП "Антонов" в тендері, був погоджений з відповідними структурами Альянсу. І саме завдяки виконанню всіх вимог тендеру, рік тому, НАТО підписало контракт в інтересах ДП "Антонов".

До того ж, всі суми платежів, які поступають на рахунок Antonov Salis gmbh транзитним платежем переводяться на рахунок ДП Антонов в Україні. Ці платежі декларуються як транзитні та перебувають під контролем Федерального Банку Німеччини.

За таких обставин, Antonov Salis gmbh виступає фактично в статусі неприбуткового підприємства, звільнено від сплати податку на додану вартість відповідно до Директиви 2006/112/ЕС − стаття 151 та директиви 2008/118/ЕС − стаття 13, як постачальник послуг для потреб НАТО.

У свою чергу, британська компанія Dreamlifts LTD − є агентською компанією, без якої неможливо здійснювати міжнародні комерційні авіаперевезення по всьому світу. Залучення таких компаній є звичайною та багаторічною практикою абсолютної більшості авіаперевізників світового рівня.

А головною особливістю  Dreamlifts LTD в ній є те, що її фахівцями є громадяни Євросоюзу, які після агресії Росії більше не бажали працювати у Ruslan International − ще одному дітищі російської "Волга−Днепр". І про це рішення було офіційно оголошено у ЗМІ більше року тому − 21.11.2016.

Але ці факти не стали на заваді виданню "Дзеркала Тижня", яке опублікувало статтю під російським псевдонімом "Дмитрий Менеделеев" про ці компанії та діяльність "Антонова" в цілому. Прес−служба вже неодноразово звертала увагу на відверте маніпулювання інформацією, замовчування важливих фактів та неперекритий непрофесіоналізм у матеріалах, які регулярно виходять у матеріалах під цим авторством.

Попри це, остання публікація викликає лише здивування своєю проросійською критикою відмови "Антонова" співпрацювати з російськими компаніям. І всім є зрозумілим, що незалежна від Росії авіаційна галузь України, як і сама незалежність нашої країни, є "кісткою у горлі" у багатьох осіб, які мають відверте антиукраїнську позицію.

Наголошуємо, що "Антонов" і надалі докладатиме максимум зусиль у справі поглиблення співпраці з НАТО, роботі на міжнародному ринку авіаперевезень та створенню нових літаків в інтересах України.

Прес-служба ДП "Антонов"


Источник информации: Украинский Авиационный Портал

Поделиться ссылкой:  
 Tweet



Оригинальные подарки авиационной тематики


Перепечатка материалов разрешается только при наличии гиперссылки на www.aviation.com.ua
Перепечатка, копирование, воспроизведение или иное использование материалов, в которых содержится ссылка на агентства УНИАН, Iнтерфакс-Україна, строго запрещено