Дата: 22-03-18 13:59

Ми наближаємо транспортну інфраструктуру України до світових стандартів, - Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян взяв участь у роботі британсько-українського форуму у сфері розвитку портової інфраструктури «Maritime Industries Forum», який проходить 22 березня 2018 року в Одесі. У заході взяв участь Голова Одеської ОДА Максим Степанов, заступниця Посла Великої Британії в Україні Хелен Фейзі, очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс, голова представництва ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер, радник Міністра інфраструктури Надія Казначеєва, представники бізнесу тощо.

«В Україні 2200 км внутрішніх водних шляхів, 13 морських та 10 річкових портів, 750 сертифікованих зернових складів, а також логістичні центри для полегшення виробництва, складування та транспортування товарів. Наявна потужність дозволяє транспортувати 160 млн. тонн вантажу через морські порти на рік та 1 млрд. тонн вантажів залізницею. На фоні різкого падіння вантажопотоку через українські порти в 2014-2016 роках, 2017 рік – перший рік коли ми маємо скромний, але ріст. Міністерством робиться чимало, ми наближаємо нашу транспортну інфраструктуру до світових стандартів», - наголосив очільник Міністерства.

«Що ми зробили останнім часом: прийнято постанову, згідно з якою з 1 серпня 2018 року розпочне функціонування Морська адміністрація України – центральний орган, який буде відповідати за морську галузь. Ми готуємо пілотні проекти державно-приватного партнерства. Ми починаємо з ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» та ДП «Херсонський морський торговельний порт». Найближчим часом відповідні ТЕО будуть завершені», - повідомив Володимир Омелян, - «Радісно, що найбільший світовий оператор контейнерних терміналів Hutchison Ports подав свою заявку на оренду 1-6 причалів морського порту Чорноморськ, і ми очікуємо, що протягом найближчих місяців буде проведено тендер, і ми зможемо отримати одного з лідерів світової портової індустрії в Україні. До речі, саме Hutchison Ports оперує найбільшим контейнерним терміналом у Великій Британії».

Розпродаж авіаквитків авіакомпанії KLM--->>>

Міністр інфраструктури України також повідомив, що 6 вересня 2017 року Уряд ухвалив рішення за ініціативи Міністерства інфраструктури про скорочення з 1 січня 2018 року на 20% всіх портових тарифів і зборів: «Ми знижуємо вартість обробки вантажів в українських портах. Вважаємо, що саме таким шляхом українські порти можуть стати більш конкурентними. Ми рішуче працюємо, щоб спростити всі бюрократичні процедури, всі можливі перевірки та обмеження, які не сприяють розвитку бізнесу». За словами очільника Міністерства, на розгляді Кабінету Міністрів України перебуває Морська доктрина: «Її було розроблено для того, щоб дати чіткий сигнал бізнесу, що буде робитися і які основні тренди ми закріплюємо для України. Готуємо Стратегію сталої логістики для України на період до 2025 року. Сьогодні ми обговорюватимемо проект оновленої Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року, підготовлений Міністерством інфраструктури, ДП «АМПУ», фахівцями портового бізнесу та науковцями спільно з експертами Світового банку та іншими міжнародними експертами. Дякую Райвісу Вецкагансу, бо це та людина, яка поступово змінює морську галузь, завдяки його персональним якостям ми долаємо ситуацію з неефективністю АМПУ, позбуваємося корупції і даємо можливість для розвитку, інвестицій в портову інфраструктуру, ремонт причалів, днопоглиблення - це все його заслуга».

«Сподіваємось, Національну транспортну стратегію до 2030 року буде схвалено Урядом на початку квітня», - заявив Володимир Омелян, - «Стратегія до 2030 року передбачає низку заходів в морській сфері: - збалансований розвиток та ефективне використання портових потужностей на інноваційній основі; - забезпечення конкурентоздатної логістики та покращення сервісу в морських портах; - оптимізація системи управління галузі морських портів».

За словами Міністра, головними цілями Стратегії є поступовий вихід держави із сегменту стивідорної діяльності: «Ми наполягаємо, що всі порти мають бути віддані або в концесію або приватизовані. Державі тут робити нічого. Також метою стратегії є залучення приватних інвестицій у морські порти України, розробка генерального плану розвитку морських портів України, який дасть змогу сформувати цілісну картину розвитку галузі морського транспорту».

Інформація МІУ


Джерело інформації: Український Авіаційний Портал

Подiлитись посиланням:  
 Tweet



Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.aviation.com.ua
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті.