Дата: 17-07-18 11:07

Опитування Turkish Airlines про глобальні тренди в авіації в 2017 році

Опитування Turkish Airlines про глобальні тренди в авіації в 2017 році: пасажири бажають мати зарядні станції на борту, але з приводу можливості здійснювати дзвінки під час перельоту їх думки розділилися

Авіакомпанія Turkish Airlines проаналізувала результати опитування Nielsen, які показують останні тенденції у вподобаннях пасажирів на десяти ключових ринках по всьому світу.

Не всі технологічні нововведення є бажаними для пасажирів авіакомпанії. Наприклад, більшість авіапасажирів Великобританії, США, Японії, Франції, Швеції та Німеччини виступають проти використання мобільних телефонів під час польоту. Серед цих країн кількість тих, хто схвалює використання мобільних телефонів, варіюється від 36% в Німеччині до 48% у Великобританії. Причина: пасажири хвилюються про можливі перешкоди (США: 89%, Японія: 93%) або не вважають за необхідне мати постійний мобільний зв’язок (Німеччина: 69%). Проте кількість пасажирів, які виступають за використання мобільного зв'язку під час польоту, значно вище в Індії (73%), Китаї (70%) і ОАЕ (63%). Середній показник в світі складає 51%. Такі цифри оприлюднив інститут Nielson в своєму останньому дослідженні про тренди світової авіації. Авіакомпанія Turkish Airlines, що виконує рейси в більшу кількість країн, ніж будь-яка інша в світі, проаналізувала результати опитування, які в свою чергу показали, в якому напрямку розвивається авіаційна галузь в 2018 році в десяти країнах світу.


Фото: @turkishairlines

Футболки, кепки, чашки с принтом авіаційної тематики--->>>

Для майбутнього авіаперевезень, згідно з опитуванням, найважливішими побажаннями пасажирів є більш зручні сидіння і швидкий та безкоштовний доступ до мережі Інтернет. Ці показники значно зросли в порівнянні з попереднім періодом. Наявність спальних відділень посідає третє місце в списку бажань.

Коментуючи результати, голова правління і виконавчого комітету Turkish Airlines пан Ількер Айджі заявив: “Ми прагнемо надати нашим пасажирам максимальний рівень обслуговування для того, щоб зробити їх подорож незабутньою. Одже ми дуже уважно слідкуємо за останніми тенденціями та інноваціями в індустрії цивільної авіації. Результати опитування про глобальні тренди в авіації в 2017 році ще раз показують, що завдяки нашим послугам ми є світовим лідером в галузі цивільної авіації.”

Опитування показує, що 70% респондентів при виборі авіакомпанії керуються особистим досвідом. На другому і третьому місці – поради друзів і знайомих (57%) та форуми мандрівників (40%) відповідно, причому ці показники зросли в порівнянні з попереднім періодом.

Якщо для міжконтинентальної подорожі немає прямих рейсів, несподівано велика частина пасажирів (36%) вважала б за краще вилетіти з найближчого до них аеропорту і зробити пересадку в іноземному аеропорту замість того, щоб здійснювати внутрішні рейси, їхати поїздом, автобусом або автомобілем до більшого аеропорту всередині країни, звідки доступні прями рейси (42%). У Франції частка респондентів, що вважають за краще виліт з найближчого аеропорту і пересадку в іноземному аеропорту, навіть більше, ніж частка респондентів, що надають перевагу внутрішнім рейсам – 43% і 32% відповідно.

Футболки, кепки, чашки с принтом авіаційної тематики--->>>

Більшість пасажирів авіакомпанії (69%) надають перевагу цінам в форматі «All-inclusive» (все включено), а не дешевшій базовій ціні, особливо в Південній Африці, Швеції та Індії, і все частіше в Японії і США. Зручність - основна причина (72%) того, що пасажири вибирають опцію «All-inclusive» (все включено), перш за все в Індії (91%), Китаї (78%) і Південній Африці (78%). Під час очікування посадки пасажирам важливі своєчасна інформація про затримки та їх причини (95%), додаткова контактна особа в разі затримок (87%) і безкоштовні станції зарядки для ноутбуків і мобільних телефонів (87%).

Під час польоту чистота салону і туалетів є найважливішою вимогою у всіх країнах (96%). Доброзичливий, уважний і доступний персонал (94%) і якість продуктів харчування та напоїв (94%) на другому місці. Що стосується очікувань пасажирів на борту, найбільш поширеним є можливість вживання води (90%). Наявність здорового харчування також важлива (83%). Обидва чинники вище в ОАЕ та Індії.

Після прибуття найбільшою вимогою пасажирів є проста служба доставки втраченого багажу (92%), особливо в Південній Африці (96%), Китаї (95%) та ОАЕ (94%). З факторів, які пасажири цінують найбільше в своїх попередніх польотах, це гігієна або чистота салону літака (91%), а також поведінка і ставлення екіпажу (91%). Далі йде рівень освітлення в салоні (91%), якість харчування (75%) і комфортні сидіння (72%).
 
Щорічно Turkish Airlines аналізує відгуки авіапасажирів про якість послуг до, під час і після польоту. Для останнього дослідження Turkish Airlines про авіаційні тренди інститут з вивчення ринку Nielsen провів онлайн-опитування серед 8150 осіб старше 18 років, які скористалися послугами авіакомпанії за останні 2 роки. Респонденти з Китаю, Франції, Німеччини, Індії, Японії, Південної Африки, Швеції, ОАЕ, Великобританії і США взяли участь в опитуванні в період з 16 по 26 лютого 2018 року.

Turkish Airlines, Inc.
Служба зі зв’язків зі ЗМІ


Источник информации: Украинский Авиационный Портал

Поделиться ссылкой:  
 Tweet



Оригинальные подарки авиационной тематики


Перепечатка материалов разрешается только при наличии гиперссылки на www.aviation.com.ua
Перепечатка, копирование, воспроизведение или иное использование материалов, в которых содержится ссылка на агентства УНИАН, Iнтерфакс-Україна, строго запрещено