Дата: 13-08-19 13:37

ЛІТАКИ ФЛОТУ АВІАТРАНСПОРТНОГО ПІДРОЗДІЛУ ДП «АНТОНОВ» ЗАДІЯНІ В ПРОГРАМІ ЗАПОБІГАННЯ ВИТОКУ НАФТИ, ЩО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ КОМПАНІЄЮ OIL SPILL RESPONSE

gallery 

Літаки типу Ан-124-100 «Руслан» авіатранспортного підрозділу ДП «АНТОНОВ», відомого як «Авіалінії Антонова», беруть участь в реалізації програми щодо запобігання витоку нафти в океан. Замовником таких авіаперевезень виступає британська компанія Oil Spill Response (OSRL), що спеціалізується на запобіганні та ліквідації наслідків, пов’язаних з розливом нафти при її видобуванні в світі.

Авіакомпанією «Авіалінії Антонова» був виконаний випробувальний польот на літаку Ан-124-100 зі спеціалізованим обладнанням на борту, яке встановлюється на морському дні, а також спеціально спроектованими і виготовленими транспортувальними рамами. В межах цього проекту другу раму буде доставлено до Сингапуру. Вона буде введена в експлуатацію в четвертому кварталі поточного року та стане доповненням до першої рами, яка вже знаходиться в Ставангері, Норвегія. Під час презентації першої рами в серпні 2018 року Ан-124-100 виконав випробувальний політ з аеропорту Ставангера.

Комерційний менеджер британського офісу «Авіаліній Антонова» Мартин Грифитц зазначив: «При розробці обладнання, яке встановлюється на морському дні, та відповідної транспортувальної рами було враховано та погоджено з інженерно-технічними спеціалістами «Авіаліній Антонова» можливість перевезення таких вантажів літаками Ан-124-100, Ан-124-100М-150 та Ан-225».

Подаруйте собі Париж!
Авіаквитки з Києва до Парижу віл 1793 UAH

«Ми пишаємось демонстраційним польотом Ан-124-100 в Ставангері минулого року. Це було перше в історії перевезення обладнання, яке встановлюється на морському дні для запобігання витоку нафти зі свердловини, у повністю зібраному стані. З цього моменту, у випадку аварійного витоку нафти, ми зможемо забезпечити оперативні заходи для запобігання її розтіканню в будь-якій точці планети», -- сказав Енді Майєрс, Директор підводного підрозділу компанії OSRL (OSRL SWIS). «Ми прагнемо розширити можливості служби SWIS для контролю підводних джерел та забезпечення оперативного реагування. Отримання додаткової можливості авіаперевезень нашого підводного обладнання в Сінгапурі забезпечує поширення наших послуг не лише на Азіатсько-Тихоокеанський регіон, а й на весь світ».

«Вимоги до логістики авіаперевезень нашого обладнання добре зрозумілі та були продемонстровані під час випробувального польоту в Норвегії. Ми тісно співпрацюємо зі стратегічним партнером Chapman Freeborn (компанія-експерт з чартерних авіаперевезень) для здійснення постійного глобального моніторингу доступності, розташування та стану літаків типу Ан-124 та Aн-225, які здатні транспортувати наше обладнання.

«Літаки Ан-124 та Ан-225 не потребують додаткового аеродромного обладнання для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт. Вантажні рампи літаків здатні витримувати великі навантаження та використовуються під контролем компаній-експлуатантів цих літаків у всьому світі для виконання потреб замовників. Це забезпечує нам впевненість у потрібному рівні мобільності».

Прес-служба ДП "Антонов"


Источник информации: Украинский Авиационный Портал

Поделиться ссылкой:  
 Tweet



Перепечатка материалов разрешается только при наличии гиперссылки на www.aviation.com.ua
Перепечатка, копирование, воспроизведение или иное использование материалов, в которых содержится ссылка на агентства УНИАН, Iнтерфакс-Україна, строго запрещено