Дата: 11-09-19 10:19SELF SERVICE TECHNOLOGY COMING TO KRABI INTERNATIONAL AIRPORTKrabi International Airport in Thailand is to install self-service technology provided by SITA in line with its ambitions to become a regional aviation hub. The airport, operated by Thailand’s Department of Airports, is investing in SITA’s common-use passenger processing (CUPPS) platform, along with self-service check-in kiosks at both domestic and international terminals. "Last year, Krabi saw more than four million visitors from various countries including China, Singapore, Malaysia, the UK, Russia, and South Korea, and over 30,000 flights departed from Krabi Airport.” Sumesh Patel, SITA's president for Asia Pacific, comments: “We are pleased to work with Krabi Airport and Samart Telcoms to bring the benefits of common-use technology, which will enhance the experience for both passengers and airlines. Джерело інформації: Airport World |
Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на
www.aviation.com.ua Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті. |