Дата: 27-09-19 15:36

Тільки впровадження нових ефективних технологій може прискорити справжню реконструкцію бетонних покриттів аеродромів та доріг.

Було цікаво та корисно ознайомитись з практичним досвідом реконструкції цементобетонних покриттів в Європейській країні.

На изображении может находиться: облако, небо, на улице и природа

Така можливість була надана ТОВ «Уніпром» - член Асоціації «Аеропорти України» (ААУЦА), яке уже протягом 10 років є представником ряду американських та європейських компаній в Україні, які забезпечують будівництво та реконструкцію аеродромів та доріг згідно новітніх технологій та світових стандартів. Одна із таких компаній це компанія із США “Resonont Machines” LLC (RMI), яка виконувала частину роботи з деструктиризації армованих цементобетонних плит використовуючи спеціальний віброрезонансний бетонолом власної конструкції та виробництва. Ця спецмашина на відміну від простого екскаватора, імпактора, гільйотини працює по принципу передачі резонансної (вібраційної) сили, що прикладена до сталевої балки та передається на цементобетонну плиту через робочий орган.

Делегація із представників ААУЦА , аеропортів, проектних організацій та ТОВ «Уніпром» ознайомилась з повним циклом та організацією робіт по реконструкції дороги з цементобетонних армованих плит, яка була побудована 40 років тому в районі м. Брюссель. А повний цикл це подріблення армобетонних плит, вилучення арматури, переміщення шматків бетону на дробильний комплекс , який був встановлений поруч та дробив шматки бетону на відповідні фракції, підготовка цементно – грунтової суміші в основі, потім укладка бетону з використанням подріблених шматків бетону, після чого буде укладений асфальтобетон.

За контрактом 10 км такої дороги реконструюється до 30 днів, витримуючи усі терміни згідно технології та розміщення усіх комплексів безпосередньо біля дороги, яку реконструюють.

Ми ще раз переконались, що для того щоб мати хороші дороги та аеродроми і швидше їх привести до нормального стану необхідно переймати досвід та технології, а не закопувати просто гроші на 3-5 років, що підтверджують 20-річні роботи на трасі М-05 Київ-Одеса.

Відповідного листа з цією інформацією ми надішлемо Міністру Інфраструктури пану Владиславу Криклію. Сподіваємось, що дана інформація зацікавить відповідних посадових осіб з виконавчої влади усіх рангів. Пора уже робити висновки з діяльності попередників.

Учасники делегації дуже вдячні директору компанії ТОВ «Уніпром» Петру Айзману, головному інженеру Олександру Волянику та представникам компанії “Resonont Machines”LLC за організацію заходів такого професійного рівня.

На изображении может находиться: 1 человек, стоит, небо, ребенок и на улице
На изображении может находиться: 2 человека, в том числе Petro Lypovenko, люди улыбаются, люди стоят, небо и на улице
На изображении может находиться: один или несколько человек, люди стоят, на улице и природа
На изображении может находиться: облако, небо, на улице и природа
На изображении может находиться: облако, небо и на улице

Прес-служба ААУЦА


Источник информации: Украинский Авиационный Портал

Поделиться ссылкой:  
 Tweet



Перепечатка материалов разрешается только при наличии гиперссылки на www.aviation.com.ua
Перепечатка, копирование, воспроизведение или иное использование материалов, в которых содержится ссылка на агентства УНИАН, Iнтерфакс-Україна, строго запрещено.
Позиция администрации может не совпадать с мнениями авторов, публикующих статьи.