Дата: 30-10-19 18:49

ПЕРЕМОЖЦІ МОЛОДІЖНОГО КОНКУРСУ WIZZ YOUTH CHALLENGE 2019

Команда студентів з університету Корвіна та Центрально-Європейського університету отримала головний приз за інноваційну концепцію зі сталого розвитку  


 
Wizz Air, одна з авіакомпаній Європи, що найшвидше розвиваються, оголосила переможців та учасників, які зайняли друге місце у WIZZ Youth Challenge – щорічному молодіжному конкурсі авіакомпанії, що заохочує студентів продемонструвати свою ділову хватку, критичне мислення та навички вирішення проблемних питань під час роботи з бізнес-завданнями від топ-менеджерів Wizz Air. 

Читайте також - УСІ НОВИНИ ЗА ДЕНЬ

Цього року до участі у WIZZ Youth Challenge надійшла рекордна кількість заявок – від понад 1200 студентів з-поміж 44 країн у маршрутній мережі WIZZ. Завданням було представити інноваційну ідею, яка могла би бути інтегрована у стратегію сталого розвитку Wizz Air, і допомогла б їй і надалі залишатися найбільш екологічною авіакомпанією Європи.
  
У результаті, з 220 команд, які взяли участь, 24 отримали запрошення презентувати свою ідею керівництву Wizz Air і незалежним експертам у півфіналі конкурсу у Будапешті. Півфіналістами стали команди з Угорщини, Польщі, Сербії, Нідерландів, Швеції, Австрії, Швейцарії, Великобританії, Данії та Латвії.

До складу журі увійшли: заступник Генерального директора Wizz Air Стівен Джонс (Stephen Jones), Головний корпоративний директор Меріон Джеффрой (Marion Geoffroy), експертка зі сталого розвитку Алекса Анталь (Alexa Antal) та Жольт Абрахам (Zsolt Ábrahám) з компанії CaseSolvers.

Чотири команди пройшли до фіналу, але переможцем могла стати лише одна. І перше місце посіла команда Goldsmith+, група студентів з університету Корвіна та Центрально-Європейського університету в Угорщині. Їхнє рішення просте, але водночас креативне, і дозволяє кожному пасажиру компенсувати свій вплив на навколишнє середовище через платформу бронювання Wizz Air. Команда також запропонувала запуск фундації і стратегії з формування спільноти «Зелених Амбасадорів» для всіх зацікавлених та екологічно свідомих пасажирів.    

Щасливі призери виграли можливість протягом року безкоштовно подорожувати по всій мережі Wizz Air, яка складається з понад 700 маршрутів та 152 напрямків. Ті, хто посіли друге та третє місця, отримали безкоштовні квитки WIZZ на будь-який обраний напрямок.

Читайте також - УСІ НОВИНИ ЗА ДЕНЬ

Стівен Джонс (Stephen Jones), Заступник Генерального директора та Керуючий директор Wizz Air повідомив: «Півфінал і фінал конкурсу WIZZ Youth Challenge 2019 стали по-справжньому успішними, понад 80 талановитих студентів з Європи отримали можливість презентувати свої рішення глобального на сьогодні питання, а також отримати корисні рекомендації й поради від Менеджменту Wizz Air і експертів зі сталого розвитку.  

Сталий розвиток завжди в пріоритеті WIZZ, і ми постійно у пошуках нових ініціатив, які б допомагали підтримувати позицію Wizz Air як найекологічнішої авіакомпанії в Європі. Коли йдеться про формування майбутнього для навколишнього середовища і Wizz Air, ми віримо, що нам є багато чому повчитися у майбутніх поколінь, тому вже з нетерпінням чекаємо на втілення їхніх ініціатив у наші довгострокові плани».

Переможці з команди The Goldsmith+ сказали: «Участь у WIZZ Youth Challenge 2019 стала для нас чудовим досвідом! Конкурс організований високопрофесійно, судді та представники авіакомпанії завжди нас підтримували. Після участі в інших конкурсах вразило те, що у кожному раунді WIZZ Youth Challenge з нами ділилися враженнями, рекомендаціями, давали оцінку. Ми вдячні за можливість взяти участь та неймовірний приз – і вже плануємо наші подорожі!»

Прес-служба Wizz Air


Джерело інформації: Український Авіаційний Портал

Подiлитись посиланням:  
 Tweet



Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.aviation.com.ua
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті.