Дата: 07-08-20 18:51

БРОНЮЙТЕ КВИТКИ І ПОСЛУГИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА WIZZAIR.COM ТА ОТРИМУЙТЕ НАЙПРИВАБЛИВІШІ ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ Й АКТУАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ

Wizz Air, найекологічніший авіаперевізник в Європі* з найшвидшим рівнем зростання, закликає пасажирів бронювати квитки та послуги WIZZ безпосередньо на сайті wizzair.com або через мобільний додаток авіакомпанії.

Изображение
Twitter image

Поінформованість пасажирів завжди була і залишається пріоритетом Wizz Air. Надзвичайно важливо, щоб вони мали доступ до актуальної інформації, оскільки обмеження на подорожі наразі часто змінюються та можуть бути запроваджені будь-коли, аби стримувати поширення COVID-19. Обирайте офіційні канали WIZZ, щоб отримувати найкращі цінові пропозиції та найновішу інформацію щодо рейсів, місцевих обмежень на подорожі, прав пасажирів та способів відшкодування коштів.

Якщо бронювання здійснюється через туристичні агенції, Wizz Air не може зв’язатися з клієнтами, оскільки ці агенції використовують власні облікові дані для бронювання квитків і не завжди передають пасажирам повідомлення, отримані від авіакомпанії. У результаті мандрівники не отримують важливої інформації щодо статусу їхніх рейсів.

Читайте також - УСІ НОВИНИ ЗА ДЕНЬ

Wizz Air автоматизувала процес відшкодування коштів, щоб пришвидшити компенсацію квитків пасажирам. Якщо авіакомпанія змушена скасувати рейс, клієнти, бронювання яких зазнали змін, автоматично отримують 120% компенсацію від початкового тарифу, нарахованого як WIZZ кредит, яким можна скористатися впродовж 24 місяців з моменту скасування рейсу. Це унікальна пропозиція на ринку. Пасажири також можуть обрати грошове відшкодування, і тепер Wizz Air зобов'язується надати його впродовж 30 днів з моменту отримання запиту на компенсацію тим самим методом, яким було здійснено оплату. Пасажири, які забронювали квитки через турфірми, мають звернутися до них із запитом про відшкодування.

Бронювання квитків через туристичні агенції коштують дорожче, оскільки ці компанії враховують надбавку до тарифів на Wizz Air. Відтак, бронюючи квитки та послуги на wizzair.com або через мобільний додаток WIZZ, пасажири не лише отримують всю важливу інформацію про подорожі, але й мають можливість скористатися найнижчими тарифами.

Пауліна Госк (Paulina Gosk), менеджер з корпоративних комунікацій Wizz Air, зауважила: «Для Wizz Air завжди було і є важливим інформувати наших пасажирів про їх рейси. Правильна та детальна інформація, особливо в ці непередбачувані часи, є вирішальною для всіх мандрівників. Маємо намір постійно оновлювати нашу базу даних найактуальнішою інформацією та ділитися нею з пасажирами. Бронюйте квитки та послуги безпосередньо на wizzair.com або через мобільний додаток авіакомпанії, щоб отримувати всі сповіщення та найпривабливіші цінові пропозиції на подорожі з WIZZ».  

*Викиди вуглекислого газу Wizz Air були найнижчими серед європейських авіакомпаній у 2019 фінансовому році (57,2 г / км / пасажир).

Прес-служба Wizz Air


Джерело інформації: Український Авіаційний Портал

Подiлитись посиланням:  
 Tweet



Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.aviation.com.ua
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті.