Дата: 19-08-20 10:48

Qatar Airways продовжує виконання взятих на себе зобов’язань по відшкодуванню коштів за квитки: у період з березня 2020 пасажирам повернуто понад 1,2 мільярдів доларів США.

Протягом кризи спричиненої COVID-19, авіакомпанія запропонувала небачену гнучкість та підтвердила надійність своїм клієнтам, які змушені були змінити свої плани щодо подорожей.

Изображение
Twitter image

Продовження терміну дії квитків, який тепер складає 2 роки, гнучкий підхід у питаннях внесення змін та можливість обміну квитків на тревел-ваучери, а також здійснення виплат по відшкодуванню коштів за квитки виявились актуальними для пасажирів в цей непростий час.

Доха, Катар - Qatar Airways з березня  2020 виконала відшкодування коштів за квитки близько 600,000 пасажирів на загальну суму у понад 1,2 мільярдів доларів США, демонструючи таким чином свою надійність як партнера та сумлінність у виконанні взятих на себе зобов’язань перед пасажирами, які вимушені були змінити свої плани з причин пов’язаних з пандемією  COVID-19.

Читайте також - УСІ НОВИНИ ЗА ДЕНЬ

У ситуації безпрецедентної кількості запитів на повернення коштів за квитки, оскільки і авіакомпанії і пасажири зазнали впливу обмежень на в’їзд, ведених країнами всього світу для запобіганню поширення COVID-19, Qatar Airways наполегливо працювала, щоб оперативно опрацювати всі запити на повернення коштів за квитки з березня 2020 року (96% наразі опрацьовано). І сьогодні авіакомпанія опрацьовує вже нові запити з поверненням коштів відповідно оригінальному способу оплати зі здійсненням виплати в період менше, ніж впродовж 30 днів.

Крім того, компанія представила унікальну гнучку політику з питань бронювання квитків, що було позитивно оцінено та широко затребувано пасажирами. Відтепер квитки Qatar Airways мають термін дії протягом 2 років від дати оформлення. Пасажири мають можливість змінювати дату своєї подорожі або напрямок безоплатно настільки часто, наскільки їм це потрібно; а також можуть змінити пункт відправлення на інший у межах тієї ж країни, а пункт призначення - на будь-який інший в мережі маршрутів авіакомпанії у радіусі 5000 миль від оригінально заброньованого пункту призначення; обміняти свій квиток на тревел-ваучер номіналом 110% від оригінальної вартості квитка, або обміняти свої квитки на  Qmiles.* Більше ніж одна третина (36%) пасажирів надали перевагу зазначеним вище опціям замість повного повернення коштів за квитки.

Виконавчий директор Групи Компаній Qatar Airways, Його Високоповажність пан Акбар Аль Бакер зазначив: «Із впливом COVID-19 на глобальні подорожі, пасажири вимушені були змінювати свої плани у найкоротший термін та в складних умовах планувати наперед без впевненості щодо майбутнього. Те що бажали та на що заслуговували наші пасажири - це отримати додаткову гнучкість та надійність; ми сподіваємось, що в Qatar Airways вони побачили авіакомпанію, якій вони можуть довіряти та яка є надійним партнером. Сума, яку ми виплатили за повернення коштів за квитки, без сумніву, вплинула на наші фінансові результати, але це є наш обов’язок - діяти справедливо по відношенню до наших клієнтів та партнерів; як авіакомпанія ми достатньо міцні, щоб пом’якшити цей вплив.»

Читайте також - УСІ НОВИНИ ЗА ДЕНЬ

Qatar Airways запровадила ряд важливих заходів, щоб забезпечити можливість опрацювати безпрецедентну кількість запитів на повернення коштів за квитки – кількість яких доходила до понад 10 000 за один день у пік кризи – від пасажирів, яким необхідно було змінити плани подорожі у зв’язку з ситуацією з COVID-19. Першочергово були збільшені можливості по автоматизації, завдяки яким пасажири мали змогу оформити запит на повернення коштів онлайн, та відповідно більша частина таких запитів могла бути опрацьована автоматично. Авіакомпанія також автоматизувала процес оформлення тревел-ваучерів, і, як результат, пасажири змогли отримати свій ваучер протягом 72 годин від оформлення відповідного запиту онлайн.

 У питання розподілу трудових ресурсів, Qatar Airways перенаправила частину працівників з інших підрозділів та сфер діяльності – наприклад бортпровідників та співробітників відділів наземного обслуговування – для роботи у контакт-центрах глобальної мережі авіакомпанії, щоб допомогти опрацьовувати великий обсяг онлайн запитів та телефонних дзвінків клієнтів.

Авіакомпанія наполегливо працювала, щоб зробити процес повернення коштів настільки простим, наскільки можливо для партнерів, шляхом використання глобальної дистрибутивної системи стандартів галузі (global distribution system (GDS)) – найбільш автоматизований процес, який з легкістю використовують тревел агенти для повернення коштів. Незважаючи на те, що зараз Qatar Airways відмічає зменшення кількості запитів на повернення коштів за квитки, компанія залишається відданою своїми політиками пасажирам та партнерам.

Qatar Airways є однією з декількох глобальних авіакомпаній, які не зупиняли польотів на час кризи та продовжує використовувати весь флот з літаків Boeing 787 (30 повітряних суден) та Airbus A350 (49 літаків) для здійснення перельотів по ключовим маршрутам. Варіативність сучасних та економних літаків флоту авіакомпанії забезпечує компанії можливість продовжувати польоти з врахуванням потреб ринку. Враховуючи вплив COVID-19’ на попит на подорожі, авіакомпанія прийняла рішення призупинити використання всіх своїх повітряних суден Airbus A380 з причин їх економічної та екологічної невідповідності потребам ринку на даний час.

З обмеженнями на перетин кордону та в’їзд до країн, які запроваджені сьогодні по всьому світу, компанія продовжує утримувати позицію лідера у відновленні глобального ринку подорожей, виконуючи понад  500 щотижневих рейсів до щонайменше 80 напрямків по всьому світу, забезпечуючи зручні та безпечні стиковки в своєму хабі -  Найкращому аеропорту на Близькому Сході, Міжнародному Аеропорту Хамад (HIA).

Вжиті Qatar Airways заходи щодо забезпечення безпеки пасажирів і членів екіпажу включають використання бортпровідниками костюмів індивідуального захисту, а пасажирам надання безкоштовних захисних комплектів і одноразових екранів для обличчя. Пасажири бізнес класу мають можливість додатково підвищити рівень безпеки під час перельоту в своєму персональному відокремленому просторі на борту, використовуючи розсувні двері, якими оснащений удостоєний численних нагород салон Qsuite. Крім того, вони можуть включити індикатор «Не турбувати (DND)». Літаки з салоном Qsuite станом на сьогодні обслуговують понад 30 маршрутів, включаючи Лондон, Париж і Франкфурт. Вичерпну інформацію про заходи безпеки на борту і в Міжнародному аеропорту Хамад можна отримати на qatarairways.com/safety.

Прес-служба Qatar Airways


Джерело інформації: Український Авіаційний Портал

Подiлитись посиланням:  
 Tweet



Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.aviation.com.ua
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті.