Дата: 11-11-21 19:26WIZZ AIR ПОДАЄ ПРИКЛАД, ПРОДОВЖУЮЧИ ІНВЕСТУВАТИ В ОДИН ІЗ НАЙЕКОЛОГІЧНІШИХ ТА ПЕРЕДОВИХ АВІАПАРКІВ У ЄВРОПІ
Екологічність завжди була і є важливим елементом бізнес-стратегії Wizz Air, пронизуючи діяльність авіакомпанії. WIZZ продовжує рухатися шляхом сталого зростання. Авіакомпанія прагне розширювати свій авіапарк літаками сімейства Airbus A320neo, які пропонують неперевершену економію пального та чудову аеродинаміку. Вони також оснащені шарклетами (sharklets), котрі дозволяють знизити експлуатаційні витрати. У цих передових літаках рівень шуму нижчий на 43%, а рівень викидів NOx – менший на 50% в порівнянні з літаками попереднього покоління. Нинішній авіапарк WIZZ має середній вік 5,1 р., що робить його одним із наймолодших та найефективніших флотів у світі. Це, у поєднанні з мережею польотів, яка дозволяє уникнути непотрібних стикувальних рейсів, і легших матеріалів, що використовуються в салоні, збільшує ефективність Wizz Air. Крім того, WIZZ продовжує демонструвати найнижчі викиди CO2 у розрахунку пасажир/км серед усіх європейських авіакомпаній. Цей показник складає 57,3 г/км/пасажир. Авіакомпанія прагне до постійного зменшення викидів CO2 й впливу на навколишнє середовище – це робить Wizz Air однією з найекологічніших авіакомпаній у Європі. Якби кожна авіакомпанія в Європі мала такий же сучасний та ефективний авіапарк, що й Wizz Air, і управляла ними так, як WIZZ, то викиди CO2 в галузі зменшилися б на 34% за ніч. Метою авіакомпанії є пропонувати своїм пасажирам найнижчі тарифи на авіаперевезення та зробити подорожі більш екологічними, адже вважаємо, що важливою є не кількість рейсів, а загальні викиди вуглекислого газу. Wizz Air також зосереджується на впровадженні багатьох інших ініціатив, спрямованих на зменшення викидів вуглецю в рамках зобов’язання щодо подальшого скорочення його викидів на 25% до 2030 року. Серед них - десятки ініціатив з економії пального, як-от розробка моделі для оцінки максимальної нуль-паливної маси (ZFW), вилучення непотрібного зайвого палива завдяки оптимізації системи планування польоту та введенню більш точних коефіцієнтів продуктивності для прогнозу витрати палива, а також запровадження електронної системи бортової документації. Ми раді бачити, що програма ATI Fly Zero демонструє, що майбутнє для літаків з водневим двигуном з нульовими викидами таки існує. Й що Airbus бачить водень як шлях до своєї мети – запропонувати ринку впродовж найближчого десятиліття комерційний літак з нульовими викидами. Ми прагнемо продовжувати інвестувати в новітні авіаційні технології, зокрема в літаки з водневим двигуном, які забезпечать довгострокове рішення, яке допоможе галузі досягти цілей щодо нульових викидів. Більше інформації можна знайти тут. Прес-служба Wizz Air Джерело інформації: Український Авіаційний Портал |
Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на
www.aviation.com.ua Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті. |