![[перекласти]](https://www.lufthansagroup.com/media/newsroom/group/2022/q3/290722-LH-Group-Stele-001.jpg)
Карстен Шпор, генеральний директор Deutsche Lufthansa AG, сказав:
Ми хочемо і будемо продовжувати зміцнювати нашу позицію номер 1 у Європі та таким чином зберегти своє місце у світовій вищій лізі нашої галузі. На додаток до досягнутого повернення до прибутковості, найкращі продукти для наших клієнтів і перспективи для наших співробітників тепер знову є нашим головним пріоритетом».
Читайте також: Зелений тариф: Lufthansa Group є першою міжнародною авіаційною компанією, яка пропонує тарифи на польоти з нейтральним викидом CO2
Результат
У другому кварталі Група отримала операційний прибуток у розмірі 393 мільйонів євро. У минулому році скоригована EBIT все ще була явно від'ємною на рівні -827 мільйонів євро. Скоригована маржа EBIT відповідно зросла до 4,6 відсотка (попередній рік: -25,8 відсотка). Чистий прибуток значно зріс до 259 мільйонів євро (попередній рік: -756 мільйонів євро).
Оборот компанії у другому кварталі перевищив 8,5 мільярда євро, що майже втричі більше, ніж за аналогічний період минулого року (попередній рік: 3,2 мільярда євро).
За перше півріччя 2022 року Група зафіксувала скоригований EBIT у -198 мільйонів євро (попередній рік: -1,9 мільярда євро). Скоригована маржа EBIT склала -1,4 відсотка в першому півріччі (попередній рік: -32,5 відсотка). Продажі значно зросли порівняно з першими шістьма місяцями 2021 року до 13,8 млрд євро (попередній рік: 5,8 млрд євро).
Джерело - прес служба Lufthansa
Джерело інформації: Український Авіаційний Портал