Хітроу насолоджується літнім початком сезону літніх відпусток

У лондонському аеропорту Хітроу розпочався чудовий літній відпочинок: понад мільйон людей піднялися в небо за останні 10 днів, що стало найбільш завантаженим послідовним періодом для вильотів в аеропорту з Різдва 2019 року.

Найпопулярнішими напрямками цього літа є Нью-Йорк, Лос-Анджелес і Дубай.

Це перше літо з часів до пандемії, коли Хітроу повністю працює з усіма чотирма терміналами, які приймають пасажирів, і обидві злітно-посадкові смуги відкриті. Очікується, що з липня по вересень в аеропорт і з нього прибудуть близько 13 мільйонів людей.

Читайте також: British Airways зупинила продаж квитків із головного аеропорту Британії

У центрі Великобританії кажуть: «Наразі 80% пасажирів Хітроу проходять перевірку протягом 20 хвилин або менше, хоча черги можуть бути довшими під час найбільшої завантаженості.

«Це чудово, що до нашої команди приєднався новий ресурс, і хоча їм іноді може знадобитися трохи більше часу, щоб перевірити пасажирів, ніж їхнім більш досвідченим колегам, вони стають ефективнішими з кожним тижнем, оскільки вони набувають цінного досвіду.

«Найбільша зміна в аеропорту з моменту відновлення рейсів відбулася в складі пасажирів: кількість ділових поїздок відносно нижча, а туристи тепер складають більшість пасажирів. Пасажири, які подорожують на відпочинок, часто подорожують з більшою кількістю багажу та менше знайомі з правилами подорожей, що може сповільнити їх просування в аеропорту, особливо на реєстраційних пунктах і контрольно-пропускних пунктах».

Одним із прикладів, де це особливо очевидно, є прийом рідини в ручній поклажі. Дані Хітроу показують, що принаймні 60% сумок, відхилених на контрольно-пропускних пунктах, піддаються тривалим ручним обшукам, оскільки пасажири не витягли всю рідину з сумок перед перевіркою, як це встановлено правилами уряду Великобританії.

Зазначається, що навіть зараз, коли всі смуги безпеки відкриті та повністю забезпечені ресурсами, ці додаткові перевірки уповільнюють потік безпеки для всіх пасажирів.

Лише в липні пасажири, за оцінками, витратили додаткові 2,1 мільйона хвилин на безпеку в аеропорту Хітроу, оскільки залишили рідини в ручній поклажі замість того, щоб помістити всю рідину в герметичний пластиковий пакет.

«У нас є спеціальні групи людей на всіх контрольно-пропускних пунктах, які допомагають пасажирам із будь-якими запитаннями, які у них можуть виникнути перед перевіркою», — кажуть в аеропорту.

Головний операційний директор Хітроу Емма Гілторп сказала: «Я та мої колеги дуже раді знову вітати стільки пасажирів у Хітроу після двох років скасування рейсів через COVID-19 і порожніх будівель терміналів.

«Пандемія сильно вплинула на туристичний сектор, але в міру того, як ми з’явились і нарощували роботу, усі в Хітроу наполегливо працюють, щоб залучити вас до ваших подорожей.

«Ми зосереджені на тому, щоб повернути вам чудовий сервіс, якого ви очікуєте щоразу, коли подорожуєте, і дотримуючись наших головних порад, включаючи те, щоб рідини були правильно упаковані, ви прибули вчасно та у вас були правильні проїзні документи, ви можете допомогти ми переведемо вас у режим відпустки цього літа».

Пасажири вважають Хітроу одним із найкращих аеропортів у світі, але останніми тижнями аеропорту було важко впоратися, оскільки кількість пасажирів зросла за межі сукупної спроможності компаній по всьому аеропорту їх обслуговувати.

Це призвело до того, що аеропорт погоджується, що призвело до «неприйнятного збільшення затримок літаків на посадку, багажу, який не їде з пасажирами або його доставляють із запізненням у багажний зал, низької пунктуальності відправлення та скасування деяких рейсів після посадки пасажирів». .

Він зазначає, що саме тому він ввів обмеження на щоденну кількість пасажирів, що відправляються, що, за його словами, вже призвело до підвищення пунктуальності, скорочення часу очікування доставки багажу до залів для повернення та меншої кількості скасованих рейсів.

Повідомляє Airport World