Дата: 09-08-22 09:57

ICAO: Країни підтримують глобальну ціль щодо викидів «Net-zero 2050» для досягнення стійкої авіації

22 липня 2022 року міністри та інші високопосадовці завершили переговори з питань навколишнього середовища на високому рівні в штаб-квартирі ІКАО в Монреалі, підтримавши спільну глобальну мету щодо нульового чистого викиду вуглецю до 2050 року.

 Міністри та офіційні особи, які беруть участь у переговорах з питань довкілля на високому рівні за посередництва ICAO, закликали країни продовжувати співпрацю через агентство ООН для досягнення спільної глобальної довгострокової бажаної цілі (LTAG) щодо нульового чистого викиду вуглецю до 2050 року на підтримку температурного показника Паризької угоди.

Висновки були зроблені в п’ятницю ввечері після чотирьох днів обговорень між міністрами та іншими високопосадовцями, які представляють 119 країн, у штаб-квартирі ІКАО в Монреалі, у змішаній зустрічі взяли участь понад 700 учасників з держав і міжнародних організацій. 

Визнаючи, що особливі обставини кожної держави та відповідні можливості інформуватимуть про здатність кожної з них робити внесок у свій власний національний термін, демонструючи дух співпраці через конструктивний діалог і повагу до різноманітності, нові висновки сприятимуть справедливому та екологічному переходу до декарбонізації міжнародна авіація. 

«Видатне керівництво та чудове головування» зустрічі міністра громадських робіт Гайани, почесного єпископа Хуана Еджілла було визнано президентом Ради ICAO Сальваторе Шакчітано як ключове значення для процесу консультацій та координації, що підтримує угоду.

Далі результати зустрічі будуть розглянуті Радою ІКАО в серпні, а потім усіма 193 державами-учасницями Чиказької конвенції про міжнародну цивільну авіацію на майбутній 41-й сесії Асамблеї ІКАО у вересні цього року.

У своєму заключному слові під час чотириденного раунду дискусій генеральний секретар ICAO Хуан Карлос Салазар підкреслив, що «відновлення від наслідків пандемії та боротьба зі зміною клімату йдуть рука об руку. Будучи глобальним сектором, авіація має чудову можливість продемонструвати лідерство, оскільки ми «відновлюємо краще», націлюючись на стійке майбутнє з декарбонізацією».

Зустріч розглянула внески держав і міжнародних організацій, які охоплювали численні сценарії та варіанти скорочення викидів CO2 у секторі на основі останніх технологічних інновацій, нових типів повітряних суден та операцій, а також збільшених глобальних можливостей виробництва екологічно чистого авіаційного палива (SAF).

Чітка згода щодо глобальної цілі була підкріплена знаменним звітом ICAO LTAG, розробленим Комітетом Ради ICAO з питань захисту навколишнього середовища від авіації (CAEP), який і надалі буде служити наріжним каменем для обговорень держав щодо скорочення викидів CO2 від авіації під час 41-ї сесії Асамблеї.

«Давайте продовжуватимемо в тому самому дусі досягнення консенсусу, — підкреслив Салазар, — шляхом конструктивних і спільних дискусій, коли ми наближаємося до остаточної угоди та успішного результату на Асамблеї щодо довгострокової глобальної бажаної мети».

Президент Ради ICAO Сальваторе Шаккітано підсумував, що «сьогоднішнє рішення надсилає фундаментальний сигнал про зобов’язання ICAO сприяти боротьбі зі зміною клімату через декарбонізацію цивільної авіації».

Прес-служба ICAO


Джерело інформації: Український Авіаційний Портал

Подiлитись посиланням:  
 Tweet



Передрук матеріалів дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.aviation.com.ua
Передрук, копіювання, відтворення або інше використання матеріалів, у яких міститься посилання на агентства УНІАН, Інтерфакс-Україна, суворо заборонено. Позиція адміністрації може не співпадати з думками авторів, які публікують статті.